پشتیبانی

اعضای باشگاه مشتریان از طریق زیر میتوانند از خدمات پشتیبانی گروه مالی تارا بهره مند شوند:

  1. کلیه پروژه های منجر به قرارداد شده از طریق سامانه مدیریت پروژه ها در دسترس بوده و نمایندگان کارفرمایان با معرفی نماینده باید در سامانه ثبت نام نموده و به پیگیری امور پیشرفت پروژه خود نظارت داشته باشند. (سامانه مدیریت پروژه)
  2. کلیه مشتریانی که هنوز در مرحله مذاکره و تنظیم قرارداد و طی مراحل مقدماتی هستند یا پروژه خاصی تعریف ننموده اند و درخواست مشاوره یا پشتیبانی یا خدمات مالی دارند، باید از طریق پورتال سامانه خدمات مشتریان امور مربوط به خود را پیگیری فرمایند. (سامانه خدمات مشتریان)
  3. کلیه امور آموزشی از طریق صفحه آموزشهای اینترنتی در دسترس بوده و به زودی با راه اندازی دانشگاه مجازی، خدمات تخصصی گروه مالی تارا توسعه پیدا خواهد کرد. صفحه ویدیئوهای آموزشی
  4. برای انتقادات یا پیشنهادات یا مکاتبات و مذاکرات با مدیران مجموعه، و پیگیری امور سرمایه گذاری و سهام در گروه مالی تارا، از طریق صفحه تماس با ما لطفا اقدام فرمائید.
  5. باتوجه به اینکه بسیاری از اعضای محترم و بازدید کنندگان سوالات تکراری پرسیده و باعث اتلاف وقت خود و کارشناسان ما میشوند، لذا سوالات مکرر را گرد آوری نموده و در بخش پاسخ به سوالات متداول سعی کرده ایم همگی را منعکس نمائیم تا ارباب رجوع محترم ساعت انتظار کمی را منتظر پاسخگوئی کارشناسان ما باشد.
  6. در صورتی که فقط یکی از محصولات فروشگاه را خریداری نموده اید و قصد دریافت پشتیبانی از فروشنده را دارید، لطفا در صفحه فروشگاهی فروشنده با کلیک روزی دریافت پشتیبانی، تیکت پشتیبانی ساخته و درخواست خود را پیگیری فرمائید.

پیشاپیش از توجه کلیه شما سروران گرامی سپاسگزار هستیم.

سپاسگزار خواهیم بود از نظرات و انتقادات و پیشنهادات شما در این زمینه بهره مند شویم، لطفا از طریق فرم زیر با ما در تماس باشید.